25 Nisan 2012 Çarşamba

Al kapak götüne sokarsın!

Kaç zamandır şu caps'in esprisini yapıp duruyorum. 
-Ali silgin var mı?
+Al silgi,götüne sokarsın.

-Ali ya kalem versene
+Al kalem götüne sokarsın.


Sonra tabi bazen benimde götüme soktukları oluyor haliyle....


+Biri bana kağıt versiiiin.
-Al kağıt,kıvırıp kıvırıp götüne sokarsın. 

Ve daha niceleri..

Bugünde sürekli olarak handeye yavşayan dondurma satan adamın yanına gittik. Öğle arasında dondurma yemenin zevki apayrı çünkü. Gittik adamın yanına adam keranacı gülüşüyle karşıladı zaten bizi. Adama da gıcık oluyorum gelmiş 25 yaşlarına hala liseli kızlara sarkıyor. Ayıp yani. 


Hande: Bir frambuazlı in love bide aşkınası.
Keranacı: Ama aşkınasını vermem için kapağı vermeniz gerek.
(O sırada dondurma benim elimdeydi,kağıdını açıyordum.)
Ben: AL KAPAK!
Hande: kjfdhjflkdhfjsgjjkfhkhaakjhskjahahahahah
Keranacı: Alır mısın kapak diyecektin herhalde.
Handeyle iç seslerimiz: Götüne sokarsın nihahahahah

4 yorum:

  1. ali.
    ali.
    ali.
    Neden? Bana bu kadar benziyosun?
    Yani? Nasıl?
    Ama bunu cidden sevdim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anonim.
      anonim.
      anonim.
      İnsan insana benzermiş. Hepimiz özünde aynı türden değil miyiz ehhehe.
      Sevmene sevindim ^_^

      Sil
  2. ali.
    ali.
    ali. (yine ben :D )

    Bugün birsürü kişi benden kalem&silgi&kağıt istedi. Ama cici kız tavrımı takındığımdan. Al -bilmemne-,götüne sokarsın! diyemedim. :(

    İçimde boşluk kalmıştı.Çıkışta gıcık olduğum bi kız arkadışıma bişeyler zırvalıyodu. ''Bende, bugün bütün gün benden bişey isteyenlerin kalemlerini silgilerini defterlerini al,kıvırıp kıvırıp götüne sokarsın. Götüme bokuma alla alla!'' dedim.

    Bunu yaptığım için içim rahat.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kfdghkjdfhkjghd çok iyi yapmışsın yalnız :D

      Sil