21 Haziran 2012 Perşembe

Olur da yağmur yağarken bisiklet süren birini görürseniz o benim.

Son bir haftanın cehennem sıcağını alıp götüren bir yağmur yağdı sonunda Adana'ya. Bende son 1 haftadır bisiklet sürmediğimden ve ergenlikten midir nedir hemen bisikletimi alıp dışarı çıktım. 


Tam çıktım yağmur şiddetlendi,rüzgar çıktı. Ben buna rağmen bisiklet sürmeye devam ettim. Hatta en son öyle bir aşka geldim ki "Haleeeeeeeeeeluuuyaaaaa" diye bağırmaya başladım. Zaten yol bomboş,hız yapayım dedim. İyi de dedim. Converselerimin içi su doldu,sırtım bisikletin arka tekerinden sıçrayan sulardan sırtım sırılsıklam oldu. Bende madem bu kadar ıslandım gideyim de suyun içinden geçeyim diyerekten suları etrafa fişuuuvv yaparak geçtim. Bu sefer arabalar beni değil ben arabaları ıslattım İNTİKAM!! -Kötü kahkaha sesi gelecek buraya-


Son bir haftanın acısını çıkaracak kadar sürdüm,tabi kıyafetlerimle banyo yapmış kadar ıslanmam da cabası.
Ama hava hep böyle olsa,55-60 derece hiç olmasa. Bende hep nefes nefese kalmadan,sırılsıklam terlemeden bisiklet sürsem.
Tabi hasta olmak istemediğimden eve döner dönmez ılık bir duş alıp sıcak sütümü içtim. Ve bugün diğer günlerden farklı olarak klimalı odadan değil,balkondan bildiriyorum. Yağmur sonrası toprak kokusuyla birlikte^^


Yağmur yağarken bisiklet sürmek çok eğlenceli,herkese öneririm. Ben çok eğlendim. 

5 yorum:

  1. İntikamımız acı olacak demistim! Benim yerime Ali gerçekleştirdi. Öpüyorum.

    YanıtlaSil