13 Mart 2012 Salı

Fedakar Tutkal.

Hastalık ne güzel şeymiş yahu! Oh tüm gün evde yatıyorsun. Canın sıkılırsa kitap okuyorsun. Yemek yiyorsun müzik dinliyorsun zaman geçiriyorsun. Keşke hep hasta olsam okula gitmesem. Ah nerde..

Okula gitmedim bugün. Saat 10a kadar yattım. 10da kalkıp bir kaç fotokopi çektirmek için kırtasiyeye çıktım. İlk önce gittiğim kırtasiye 30 sayfasına 4,5 lira istedi (Sayfası 15 kuruşa geliyor.) Enayi gördü sanırım adam beni. Dedim ki "her yerde 5 kuruşa çekiyorlar ne burada 15 kuruş?" Oda atarıma atarla karşılık verdi. "5 kuruş kağıt parası zaten 5 kuruş. Neresi çektiriyorsa git orada çektir o zaman." Bende bu söze pabuç bırakmam tabi "Aman iyi ya tanıdık dedik buraya geldik,al fotokopi makinesini turşusunu kur" deyip çıktım. Nede olsa her yerde kırtasiye var.

Bu sefer gittiğim yer ise hem ikinci el kitaplar hemde kırtasiye malzemesi satan bir yerdi. Kadın verdiğim sayfaları çekerken bende kitaplara baktım. Aralarda çok güzel kitaplar gördüm ve ikinci el olduğu için çok uygun fiyatlıydı. En kısa zamanda bir çok kitabı oradan kurtarmaya gidicem. Ben almazsam gözümde kalır o kitaplar okuyanın gözleri kör olur.

30 sayfa olunca uzun sürdü baya bir kaç müşteri geldi kadın onlarla da ilgilendi. Kadının yüzünde hayattan bezmiş bir ifade vardı. Nasıl anlatsam sanki "hadi artık öleyim yeter yaşadım" der gibi bakıyordu. Her şeyden bir bıkmışlık bir baygınlık. Bir kadın çocuğuna pepee kumbarası almak için geldi. Kumbarayı verirken bastı kahkahayı "Çok tatlı ya halay falan çekiyor" dedi. Ama kahkahasında bile bir sıkılmışlık vardı. Ya da ben gözümde büyütüyorum..
Kadın çekti 3liraya hepsini. Oh mis 1,5 lirayada gittim kendime intense aldım. O atarlı kırtasiyede fotokopi makinesini götüne sokup sokup ağzından 15 kuruş çıkarsın götüme bokuma allaa allaaa!

Bugün salı olduğundan dershanem var sanıyordum. Dershane babama mesaj yolladığı ve babamda sağolsun bu mesajı okuma girişiminde bulunmayıp bana haber vermediği için kalktım boşu boşuna dershaneye gittim. Ama bu hataya düşen tek ben değilmişim okuldan sınıf arkadaşım olan kızda aynı hataya düşmüş. Girdik sınıfa matematik dersi vardı. Biz ilkte matematik-1 sandık ama orada bizi çok çok aşan mat-2 değil 3 değil 4 değil tam tamına 5 kilo balderesi balı... Yine ucunu kaçırdım! 11.sınıf matematik konuları gösteriyorlardı. Bize çok çok uzak konular onlar.

Ayrıca iki hafta yazılı haftalarından dolayı dershane ara vermiş ygs programına. Yani iki hafta boyunca ne patates burun var ne depresif yalnız var. Bakalım iki hafta sonra neler olacak.

Tabi bu sefer matematikçi de değişmişti. Adamın yaka kartında "Fedakar TUTKAL" yazıyordu. Fedakar tutkal ya. "Ah cınım bizim tutkal çok fedakar. Fedakar tutkal. tutkalfedakaredkadertutkadere. Ayrıca eğer Fedakar bir tutkal markası olsaydı kesinlikle BİM'de satılırdı. Ders boyunca adamın adına gülüp gülüp durduk. Fedakar tutkal. Tabi Ali bu fırsatı kaçırır mı? Paint terk tekniğiyle resmi yapıştırır. ehehehehe

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder