5 Eylül 2012 Çarşamba

Günlerimden notlar


  • Dershane sıktıkça yüzmek ve bisiklet sürmek rahatlatıyor. Uzun zaman ardından tekrar bisiklet sürmeye başladığımın göstergesi bu da. Özlemişim rüzgarla yarışmayı.
  • Yüzmek demişken havuzda biriyle arkadaş oldum. 6. sınıf. bildiğin 6.sınıfa geçmiş bir arkadaşım var artık. Alp adı. Birlikte yüzüyoruz. Ben zaten ya 60 yaşın üstündeki yaşlılarla anlaşabiliyorum ya da böyle küçük çocuklarla. Ortayı bulamadım bir türlü. 
  • Dershane demek düzenli hayat demek,düzenli uyku,düzenli test çözmek demek. Hayatın yavaş yavaş tempoya girmesi demek. Her şey düzene girerken artık düşüncelerimi de düzene sokmam gerek demek.
  • Dershane güzel gidiyor. Türkçeciyle kanka olduk. Çok sevimli bir kadın,topuklu giymesine rağmen boyu kısacık. Sürekli bana takılıp duruyor derste,eski öğrencileri beni kıskanıyorlarmış ilk günden adımı öğrendiği ve benimle fazla ilgilendiği için. Benim adımı hemen öğrenmesinin nedeni de dershanenin ilk günü ilk ders onundu,bizde kapıda Hande'yle duruyorduk o sırada sınıfa girdi. Bize bir şeyler söyleyip takıldı sonra ben cevap verdim "Bak seeeen" yaptı derken 18 kişilik sınıfta da kitap okuma işini ciddiye alan (hatta neredeyse tek kitap okuyan) bir ben olunca ayrı bir havam oldu tabi. ehhehe.

  • İngilizcecinin götüne kibrini sokmak için adam topluyorum gelen var mı? Bir insan bu kadar mı kibirli olur? İlk ders geldi İngilizce sohbet etti bizimle (Adam türk.) Sınavla ilgili duymaktan bıktığımız genel bilgilerden bahsetti,bende gelemedim bu duruma ikinci ders "Bu ders ders işlesek rehberlik yapmasak" deyince "Ben burda bir ders sizinle İngilizce konuştum,bu da bir dersti sen rehberlik diyorsun,sorarım sana speakingin yeterli düzeyde mi?" diye küçük düşürmeye çalıştı beni orospu çocuğu. Ben küfür etmeyi sevmem fakat bunu haketti o,neyse. O ders sürekli olarak beni küçük düşürmeye çalıştı,hedefimi sordu cevap verdim hemen ingilizce şiir açtı vesaire vesaire.. "Ben çok şiir okurum,tiyatroyla ilgiliyim.." "BANANE BANANE SORDUK MU ŞİİRLE İLGİLİ MİSİN TİYATRO SEVER MİSİN DİYE. BANANE YARRAAAAM" demek istedim,demedim. Diyemedim. 
  • Benim de egoist bir yapım var fakat kendini herkesten üstün gören insanlara tahammülüm yoktur. Ego ve kibir arasında büyük fark var çünkü,bunu bir ara uzun uzun anlatıyım ben. 
  • Okulumu değiştirdim. Bu konuya okul açıldıktan sonra değineceğim.
  • Dershane için kezban kampı demiştim,hala o düşüncemden vazgeçmedim ama "yoklukta gideri var" diyebileceğim bir kaç kız buldum,önceden tanışıyorduk biriyle ötekiler de arkadaşları. hepsiyle tanıştım. Geçen yanıma oturan kızdan sanırım etkilendim. Psikologa gidiyormuş, bugün konuştuk "Aslında senin psikolojik sorunların yok,sadece toplumun normal gördüğü biçimde değilsin ve belirli kalıplara girmek için psikologa gidiyorsun. Düşünsene neye göre sorunun var kime göre sorunlusun?" dedim tam vazgeçiriyordum ki arkadaşları hemen "Kesinlikle gitmelisiiaaan!" yaptı. Gitmeyeydi iyiydi.. 
  • 12 GÜN SONRA OKUL AÇILIYOR. 
  • Okulun açılması demek bisiklete,havuza,filmlere hoşçakal demek. Serviste kitap okuyup müzik dinlemeye,testlerin içine gömülmeye evden sabahın köründe çıkıp akşam dönmek demek. Aqladm delicee :(
  • Ben bir ara nefret ettiğim bir insanın hikayesini anlatacağım size. Ama birinin bana hatırlatması gerek,şu an hiç uygun değil ona olan nefretim yoğunlaştığında hatırlatın da anlatayım,güleriz birlikte(hem benim ergen atarlarıma hem onun şu anda düştüğü komik duruma).


Dipnot: O barbara niye orada diyeceksiniz,bende bilmiyorum postu yazarken yan sekmede onun fotoğrafı açıktı,ekleyeyim dedim. Güzele bakmak sevaptır sevap pointsiniz artar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder