27 Ağustos 2012 Pazartesi

Sonra dershane başlar

Artık resmen YGS-LYS öğrencisiyim. Bugün de dershanemin sınavı vardı. Dershane başlamadan dolabıma yeni bir kaç parça eşya alındı,ilk izlenim önemlidir diye düşünüp 1 haftadır yağlı bir şeyler bile yemedim yüzümde sivilce mivilce çıkmasın diye ama inat ya yine çıktı bir tane. Zaten en olmadık zamanda çıkar bu sivilceler. Bazı insanlarda aynı bu sivilceler gibi,hiç olmaması yerde biter zaten. Neyse

Sınavdan önce tabi ki her liseli ergen gibi bende aynı dershanede olduğum arkadaşımla erken buluşma kararı alıp görüşme yeri planlamıştık, orada görüştük. Hatta ben ona bir jest yapıp elimde iki browni intense ile gittim,sınava mutlu girelim diye. 3 aydır görüşmemenin verdiği özlem birikmiş dedikodular derken dershaneye vardık. 

Ayrıca erken gitmemizin bir nedeni de bu yıl ki "cici" arkadaşlarımızla tanış...... Tabi ki de değildi. Girişteki o dershanenin öğrencilerinin takıldığı yere oturup girenleri kesecektik. Dershane demek yeni ortam demek,ve biz yalnızlar için yeni bir sevgili kapısı demek. Ona uzun boylu geniş omuzlu bir erkek bana da beyaz tenli uzun bacaklı bir hatun aramak için oturduk. Fakat dershane dershane değil kezban kampı mübarek nerede saçma insan var dershaneye doluşmuş. Büyük hayal kırıklığı. Sonra Ali ve Hande'nin qözyaşları AqaRrrr :((88

Derken sınav geldi,sınav kolaydı. Matematik ve coğrafya hariç yaptığım soruların çoğundan eminim. Doğrusu bu kadar kolay geçeceğini de düşünmemiştim. Ama matematik ve coğrafya görmeyişimizin eksikliğini her sınavda görüyorum,bu beni üzüyor ve okul idaresinin sülalesine ana avrat sövüdürüyor.. Bu konuya girmek istemiyorum.

3 aydır görüşmeyen iki arkadaş olarak gidip oturduk sohbet muhabbet derken baya zaman geçirdik. Biraz kafa dağıtmış oldum. Uzun zamandır dışarı çıkmıyordum sosyalleşmiş oldum. Dershane başladı zaten haftanın üç günü dershane var 3 günü dışardayım hadi bakalım.

Ama asıl merak ettiğim sınav sonucum. Eğer ilk sınıfta olmazsam kendimi intihar ederim sanırım. Yani o kezbanlar beni geçemez değil mi en birinci benim ne de olsa yaz tatilinin gelmiş olması en birincinin ben olduğumu değiştirmez 
(Egolarını kendi kendine şişirdi,gidiyor)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder