21 Ocak 2012 Cumartesi

Bazı şeyler zor geliyor.

Biriyle tanışmak zor geliyor artık. Birisine kendimi tanıtmak,anlatmak.. Sevgilim olacaksa hakkımdaki veriler kilobayt kilobayt işlense ya hard diskine.. Olmuyor işte.
Mesela bilsin istiyorum çocuk gibi şımartılmayı sevdiğimi. Bana takacağı içinde “minik,küçük” geçen kelimelerle hitap ettiğinde mutlu olabileceğimi, bir anda cebinden çıkaracağı Browni intense ile minik bir çocuk gibi sevineceğimi düşünmeli.
Soğan sevdiğimi bilsin ki kendisiyle hiç çekinmeden yiyelim soğan salatasını bol sumakla. Veya sarılmanın en büyük huzur olduğunu düşünsün oda benim gibi. Durmadan sarılalım. Kalp atışlarını çok çok çok hissedeyim..
Saçlarına önem versin. Yüzüne bakım yapmak yerine saçlarına zaman harcasın. Bakımlı ve uzun saçı sevdiğimi unutmasın ve saçları uzun olsun.. Nehir gibi dökülsün omuzlarından. Kitap okumayı da sevsin. Rus klasiklerini birlikte okuyayım.
Mutfakta vakit geçirmeyi oda sevsin. Beraber bol kremşantili pastalar yapalım. Pandispanyayı fırına verirken yanında mercimeği de fırına verelim eheh.
En önemlisi de ben anlatmadan bilsin bunları işte. Bunları birilerine anlatmak zor geliyor bana biliyor musun? Hemde çok zor..
Biriyle tanışmanın yorgunluğu.. Bu yüzden birileriyle tanışma özürlüyüm sanırım.

5 yorum:

  1. -de lerin yazımı konusunda sıkıntı var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıyı yazarken o de/da'lara dikkat etmiyorum evet. Zaten bir edebiyat yazılısında da değiliz.

      Sil
  2. azbuçuk özgüvenim olsaydı seni ne kadar sevdiğimi anonim olmadan söylerdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir gün özgüvenin yerine gelirse,ben buradayım^^

      Sil