6 Şubat 2012 Pazartesi

Cınım tatilin nasıl geçti?


Okulların açılmasını neşeyle karşılayan yoktur herhalde. Her gün 2de 3te yatıp saat 12lere kadar yatmak tabi ki güzel şey ama her güzel şey bitermiş. Aşk nedensiz sevmekmiş.. diyede Teoman'a bağlarım olayı..


Neyse günüme gelecek olursak günüm bu sorudan ibaretti. "Cınım tatilin nasıl geçti?" -Asosyal. Herkese verdiğim tek cevap bu oldu. Neler yaptın dediklerinde de film izledim kitap okudum ev işlerini yaptım dedim. Ev işlerini yapmama herkes şaşırdı ben anlayamadım ama neden bu kadar şaşırdılar yani. Hiç bir erkek evde annesine/eşine yardım etmiyor mu abi? Hayat müşterek sonuçta,bugün sen ona bakarsın yarın o sana..


Okulun ilk günleri ve son günleri hocalar gruplara ayrılır
Bazıları serbest bırakır bazıları sohbet eder. Bazıları da var ki en orospu çocuğu tip bunlardır. Daha ilk günden bizi okuldan soğutmak için tasarlanmış gibiler. Gelir öğretmen masasına oturur defteri imzalar ardından "Açın kitapları." demez mi!? Bir dur nasıl bir çalışma aşkı bu otur bir soluklan töbe yarabbim ya. Bu hocalar zaten yazılıları bitmesine rağmen ders işlemeye çalışan hocalardır. Bu hocaların götlerine insanın enlemesine kazık sokası gelir.
Tamam sakinim,evet. 

Bugün farkettim ki bu asosyallik beni ağır depresyon moduna sokmuş. Yüzümde normalde hiç olmazken şimdi bir sürü sivilce var. Gözlerim yorgun bakıyor. Vücudum soğuktan büzüldü mü nedir,kambur duruyorum. Dik durunca üşüyorum. İyice bir garipleştim ben. Pek umursadığım da söylenemez. Sonuçta hiçbir zaman yakışıklılık,çekicilik gibi bir iddiam olmadı onu geçtim; çekici görünmem gereken biri olmadığı için nasıl göründüğüm umrumda bile değil. Sevecek olanda zaten dış görünüşüm için değil düşüncelerim için sevsin kafasını yaşıyorum. Bu tatil yaramadı bana ya da kendimi daha iyi tanımama neden oldu,bilemicem.
  • Boş derslerin tamamında ve eve gelince de Umut'un yazın önerdiği ama okumaya daha yeni zaman bulduğum Zülfü Livaneli'nin Serenad'ına devam ettim. Dün başlamış olmama rağmen kitabın son 80-90 sayfasında olmam kitabın ne kadar akıcı ve şaşırtıcı olduğunu gösteriyor sanırım. Konular o kadar şaşırtıcı ve Livaneli o kadar akıcı bir üslupla işlenmiş ki burada da yazarlığını konuşturuyor adam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder