18 Şubat 2012 Cumartesi

"Yarın okul tatil."

"Bir şeyi gerçekten istersen,onu gerçekleştirmek için bütün evren işbirliği yapar"
Geç kalınmış bir post.
Perşembe günü ilk ders Dil ve Anlatımdı.  Hoca ders programına baktı ve "Yarın 10.sınıfları 1453 filmine götürüyoruz. Eğer filme öğleden sonra gidilirse yarın ki dersinize giremeyebilirim."  demesiyle okulu tatil ilan ettim. Halbuki cuma günü son dersimiz dil ve anlatımdı sadece.

Ortaya "Yarın tatil!" diye bir laf attım. Sonra biraz düşündük cuma gününün derslerini "Fizik,Tarih,Almanca,Felsefe,İngilizcex2,Dil ve Anlatım." Fizikçinin babası vefat ettiği için okulda yok. Tarihçi de fetih filmine gidicekmiş yani boş geçebilir ders. Felsefe dersleri dolu geçse de boş geçse de bir kaybımız yok. Almancacıyı siktir etsek geriye bir tek ingilizce nam-ı diğer alan dersimiz kalıyor.

Hiç kusura bakmasın iki ders için bütün günümü feda edemem dedim ve cuma gününü tatil ilan ettim. Hani atalarımızdan biri demiş ya "Bir deli kuyuya taş atmış 40 akıllı çıkaramamış." diye. Tüm gün boyunca bunu söyleyip durdum. "Yarın tatil." Kimi görsem "Yarın okul tatilmiş biliyor musun?" diye girdim. sınıfın dışındakiler hariç kimse anlamadı ne demek istediğimi. Hatta ingilizceciye bile derste kaç kere dedim "Sööör yarın okul tatilmiş." anlamadı belki ama cuma günü kimseyi sınıfta görmeyince çok sinirlenmiş. O kadar inandırdım ki sınıftakileri tatil olduğuna cuma günü bir kişi dışında kimse gitmemiş okula zaten 11 kişiyiz. İyi ki bir kişi kendini bu hayale kaptırmamışta sınıf disiplinlik olmaktan kurtuldu.

Bugün okula giden arkadaşımdan öğrendiğime göre bütün bu tatil olayına neden olan dil anlatım hocası derse girmiş. Buna da nasıl güldüm belli değil.

Diyeceğim o ki eğer bir gün olur da hafta içi okulun tatil olmasını isterseniz. Gerçekten çok isteyin. O kadar dile getirin ki öteki günün tatil olduğunu göreceksiniz. Paulo Coelho yanılıyor olamaz "Bir şeyi gerçekten istersen,onu gerçekleştirmek için bütün evren işbirliği yapar" derken..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder