2 Aralık 2011 Cuma

Bana beden hocanı söyle sana notunu söyleyeyim.

İnsan beden dersinden çıkınca kendini sikilmiş gibi hissediyor. Nasıl yoruldum belli değil 
Egosal sorunları var beden hocalarının.. Kimse derslerini siklemiyor diye sinir stres yapıyorlar sanki çok önemliymişte üniversite sınavlarında çıkacakmış gibi.. 
Sanırım milli eğitim bakanları düşünüyorlar "Bu öğrencileri okuldan nasıl soğutabiliriz?" diye. Ve cevap hazır.. Beden eğitimi dersi.
Beden eğitimi denildiğine bakmayın. Ne bedenle alakalı ne eğitimle.. Başımıza ego sorunları olan adamı dikiyorlar. Adam hababam sınıfı yahut buna benzer filmlerde gördüğü şınav cezasını verdikçe veriyor. Adamın götüne o şınav pozisyonunu sokasım gelmiyor değil o sırada.neyse
Birde beden eğitimi hocası denildi mi akla uzun boylu geniş omuzlu kaslı biri gelirken gayet götü göbeği salmış insanların beden dersine girmesi ayrı bir ironi.. Her şeyi geçtim beden dersinde biz sprocuymuşuz gibi o yaptırdığı hareketler -buraya ana avrat küfür gelecek-.. Yaptırdıklarını yapamadık diye düşük vereceğini söyledi. Bedenden sınıfça kalıyoruz, saygılar.
Buraya uzun uzun beden dersinden nefret ettiğimi yazardım da o piçin çektirdiği şınavlar yüzünden omzum öyle bir ağrıyor ki öyle işte.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder