22 Aralık 2011 Perşembe

Bazen evdeki ergen ben miyim annem mi anlamıyorum

Okul açıldığından beri odamdan çıkmıyorum. Annemler gelene kadar ya pc başındayım ya kitap okuyorum. Onların gelmesiyle her şey kalkıyor test kitapları çıkıyor. Tabi onlar benim tüm akşam boyunca test çözdüğümü zannediyorlar. Neyse
İki dakika yanlarına gidiyorum biraz konuşmak için. Dizi izliyor genelde. Daha gitmemle beraber şunu getir şunu götür bir şeyler istiyor benden. Sinir ediyor bu durumda beni. Zaten gün içinde görüşmüyoruz yanına gittiğimde de bir şeyler istiyor konuşmaya fırsat vermiyor. Aaaaa olmaz böyle.
Bunu dün akşam söyledim. Söylemez olaydım “oğlumuzdan bir şey isteyemeyecek miyiz biz kim için çalışıyoruz rerörerörerörerö” 
Atarlanmaya başlayınca kapımı kapadım uyudum ben. Yarım saat susmamış. Beyler :(
Sabahta uyandım uyanır uyanmaz bağırmaya başladı zaten içinde kalmış kadının dünden bugün patladı. Okula gidene kadar hiç susmadı.. Kahvaltıda etmedim bu yüzden. 
3 gün konuşmayacakmış benimle. Hadi bakalım bu 3 gün evde huzur var.  Zaten haftasonu doğru dürüst evde değilim hobareyyy!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder