9 Aralık 2011 Cuma

Bazen abazanlığım tutuyor..

Tumblrımda geziniyordum. Bir kullanıcının fotoğrafını gördüm. Allahım eridim bittim erimekle kalmadım buharlaştım.. Olm masmavi gözleri var ya.. Sanki bana nispet yaparcasına.. Saatlerdir bakıyorum fotoğrafına bildiğin sapığa vurdum işi. 
Birde beyaz tenli ki oyş allahım. Bir saniye.. Dikkatli baktım da aslında gözleri mavi değilmiş. Ela. Ama mavi gibi. Nasıl hayran hayran bir saattir fotoğrafına bakıyorum belli değil. Aslında öteki fotoğraflarına baktımda aman aman güzelde değilmiş. Sadece gözleri güzel. Ama profil fotoğrafındaki fotosu beni benden aldı.
 Korkuyorum bazen içimdeki sapık potansiyelinden.
Gittim Allem ettim kallem ettim feysbukunu buldum. Ekledim. İzmirde yaşıyormuş. Niye böyle bir şey yaptım bilmiyorum. içimden geldi sadece. Neyse bakalım. Silerim kabul ederse herhalde. Nasıl bir sapık var benim içimde ya :(

2 yorum:

  1. Sakin ol genç.Sana Umut abimin sevdiğim bir eserini hediye ediyorum. http://27.media.tumblr.com/tumblr_lno1svZurc1qz62pro1_500.jpg (Bilgisayarına indirip de oku)

    YanıtlaSil
  2. fsklhdfjahaaahahah ama çok güldüm buna :D Umut abimiz çok haklı aslında

    YanıtlaSil