20 Aralık 2011 Salı

En birinci benim !

6.sınıftan 10.sınıfa kadar olan öğretim hayatımda hep sınıf ikincisi oldum. İkincisi derken sanmayın aramızda çok fark vardı. Hep çekişmeli giderdik ama genelde birinci olan burun farkıyla geçerdi beni. Bu benim kara talihim diye düşündüm. Ömür boyu ikinci olacağımı bile düşünüyordum orta okuldayken.
10.sınıfa kadar 2.likle geçti. Bu yıl 11.sınıfa geçerken sınıf birincisi olan çocuk üstün zekasından dolayı kolejden %100 burs kazanınca (O sınava da beraber girmiştik bende yine ikinci olmuştum. Diyorum ya kaderim.) nakil olarak o okula gitti. Birincilik tahtı da bana kaldı.
Ve kara talihimi yendim. BİRİNCİ OLDUM!!111
Bu yılda geçen seneye göre biraz daha sistemli çalıştığım için notlarımın daha iyi olduğunu farkettim. Olay çok çalışmak değil,düzenli çalışmak. Bunu bu yıl çok daha iyi anladım. Her gün 34897 saat çalışmak yerine günde 1-1,5 saatimi ayırıp çalıştığımda bilgiler daha kalıcı oluyor. Deneyin %100 çalışıyor.
İşte bugünde okul dereceleri açıklandı. Okulda 7.olmuşum. İlk 5 dünyadan soyutlanmış kısım istesemde giremem bence. Sonrasında da 7.likle ben geliyorum zaten. İkinci yazılılara belki zorlarsam ilk 5e girerim (He ali he) 
Bu arada bugün İngilizce yazılısından de 92 aldım. Amına koyayım ki yine sınıf ikincisiyim. Anıl denilen -buraya 7 sülale küfür gelecek- 93 alarak beni geçti. Tamam.sakinim. O sınıf 4.sü oldu zaten bokumu yesin.
Ne olursa olsun en birinci benim!111

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder