11 Aralık 2011 Pazar

Süt çocuğu anlayışınıza sokayım bence.

Hiçbiriniz annenizden alkol emmediniz. Hepiniz belirli bir çağa gelene kadar süt içtiniz. Kiminiz sonrasında tiksindi kimisi ise sevdi. Ben seven tayfadanım açıkçası.
Evet 17 yaşıma geldim hala süt içiyorum. Bu eğer çocukça bir davranışsa evet ben bir çocuğum. Hala ergenlikteyim ve kemik gelişimim için kalsiyum almam gerekiyor. Bunu da süt ve süt ürünleri tüketerek karşılıyorum. Hoş kimse alkol içene madalya vermiyorken, süt içen insanlarla neden bu kadar dalga geçiliyor anlamıyorum.
Ve ben özellikle soğuk sade sütü seviyorum, neskuiksiz şekersiz olanından yani. Çocukluktan beri günde bir bardak içerim ve bunun kemik gelişimimde çok katkısı olduğumu biliyorum. Neyse ona buna süt çocuğu deyip dalga geçmeden önce bir bebekliğinizi düşünüp konuşun lütfen.
Nasıl sevmezsiniz anlamıyorum ya oy gideyimde büyük bir bardak içeyim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder